LÖRDAG 24 APRIL.

I Lördags var jag uppe på Flahultsskolan där det var "Bytardag". Eller loppis. Med massa begagnade barngrejor och barnkläder m.m. Första gången jag var på det, och det fanns myckt fint! Det är några mammor som ordnat detta, de har haft det i Habo flera gånger innan där det funkat jättebra. Och det gjorde det nog här också. Billigt var det iallafall!


Loppis på Flahultsskolan.


Bebiskläder.

Var ute efter en babysitter från Babybjörn, och jag hittade faktiskt en! En 1-2-3 babysitter. Till ett superpris också! Begagnad och lite sliten iofs, men jag är väldigt nöjd! Ny kostar den typ 4 gånger så mycket och på blocket går det få tag på en till dubbla priset av vad jag köpte den för. Eller det var Kim som betalade, han var så söt och skickade med mig pengar att shoppa för..:P



Hittade även massa fina bebiskläder. För 5 kr & 10 kr styck. Som hittat ju! Letade man lite så gick det få tag på kläder som såg helt nya ut. Polarn & Pyret & Kaxs till kanonpriser! Köpte en hel del i neutrala färger som passar både pojk & flicka. Och så köpte jag lite mammakläder billigt & några böcker. Va iallafall supernöjd över mina fynd! Gav 450 kr för babysittern, alla barnkläderna, några böcker och 5 olika mammatröjor. ;)


3 kortbyxor, 1 par korta jeansshorts, jeansbyxor & 5 par mjuka byxor.


3 tröjor & 4 bodysar.

Stressade lite för att hinna till idrottshuset inne i stan där det var danstävling. Jönköpingstrofén. Missade tyvärr Petra & Gustav. Men träffade Petra en snabbis iallafall och önskade Lycka till eftersom de gick vidare till kvartsfinal.

Fick veta senare på kvällen att de gick vidare till semifinal & sedan final och slutade på en 4:e plats! Toppenbra! STORT GRATTIS TILL ER!!


Fina Petra.


Christel & Thonny var också där och hejade på!


Jag.

Sedan åkte jag till Kim en sväng i Verkstaden och sedan vidare upp till Pernilla. Där blev det Hockey och massa snacks och friterat. HV tog SM-Guld!! (Ifall någon missat det) Vi va tvugna att åka in till stan en sväng och kolla på allt folk. Det va hur mycket folk som helst överallt! Bilköer och skrik och stim och tjoande. Och alla samlades utanför Harrys & i Sofiaparken. Alla firade Hv och va jätteglada medans alla väntade på att Hv skulle komma till stan från Stockholm! Jag tänkte på hur kul det skulle bli att städa all skit och alla burkar på Måndag. haha..

























































Åkte hem vid tolvtiden så jag skulle orka med dagen efter. En heldag med shopping i Ullared! Somnade inte förrän 01 nångång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback