LÖRDAG 10 APRIL.

Dagen började med Loppis i Taberg med Mamma, Julia & Mia. Första gången jag är där, det brukar vara varje år tror jag. Det var massa folk! Mest pensionärer.. Trångt och kvavt. Men jag gjorde några fynd iallafall. Hittade en brödkavel. (10 kr, rena fyndet!) Har tänkt köpa det så länge, men liksom aldrig fått tummen ur. Sista gångerna jag bakat har jag använt en tom pappersrulle från aluminiumfoliet.(!) haha! Sen köpte jag en träpall för 20 kr som jag tänkte måla vit och ha i hallen, en flätad vit brödkorg som var formad som ett hjärta, några "Barn"krokar att sätta upp på väggen och några fina ljuslyktor i glas. Väldigt nöjd faktiskt!

Efter det åkte jag till Petra och Hugo och vi tog en sväng på stan. Det var ganska kallt där inne, men vi gjorde några fynd iallafall. Petra köpte långa linnen & en skjorttunika på GinaTricot. Jag köpte ett linne där. Sedan hittade jag även det andra jag var ute efter, solglasögon och en Scarf. På Lindex. Äger minst 15 olika Scarfar, men tycker det är så roligt att köpa det. Och mysigt att ha på sig! Älskar att ha scarfar, halsdukar och höga kragar! Det är så varmt och skönt.


Petra & Hugobus i stan.


Nya Scarfen.


Nya solglasögonen.


Linnet från gina med nitar upptill.

Har fastnat väldigt mycket för nitar på senaste. Me Like a Lot! :P

   

Efter stan köpte vi med oss mat från MceDonkan och tog med oss till Lingonstigen där vi mumsade i oss i lugn & ro! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback