FREDAG 23 APRIL.

Vilket tråkväder det var i Fredags! Riktigt aprilväder! Det var en himla blandning av sol, regn och hagel. Inte roligt alls att jobba utomhus!









Praktikant-Emma jobbade sin sista dag hos oss. Skulle visst bara vara 2 veckor, jag som trodde det var tre.. Tråkigt! Det har varit väldigt roligt att ha henne hos oss. Hon hade bakat kladd-chokladmuffins som hon bjöd på på fikat. Riktigt smaskigt!

Tack Emma för den här tiden! ;)



Efter jobbet bakade jag lite mer kakor. Det blev hallongrottor, kärleksmums och morotskaka. Det gog en liten stund, men jag blev färdig lagom tills jag skulle hämta Kim i stan. Åkte över Taberg, lämnade kakorna, hämtade lite grejor åt Kim och mötte upp honom på Kålgården. Där gick vi till Kims syster Sara & Adam och hälsade på en sväng. Kim & Adam åt kinamat.


Hallongrottor.


Morotskaka.


Kärleksmums.

Efter det åkte jag och Kim till Ulricehamn för att hämta hans nya fyrhjuling. Han som har väntat & längtat så länge! :P Han var som ett barn på julafton. haha. Men den nya Can-Am:en var faktiskt riktigt snygg. Snyggare än Suzukin faktikst. Hoppas den går bra också så det går bra för älskling i sommar. Mycket tävlingar framöver nu, tror det är en varje helg typ. (Fram tills vi ska ha bebis, sen är det passande nog uppehåll.) Den första är nästa helg, och då ska jag åka med och titta och heja!


Kim med nya fyrhjulingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback