...

Marknaden var Trevlig.. Köpte lite lotter, vann en godispåse.. :P Det var alltid mer spännande med marknader när man var yngre. Särskilt lite större marknader. Men det blir de väl snart igen, när det är dags att ta med de egna barnen på marknad! Men det är alltid trevligt iallafall! Mysigt. Sockervadd, lotter och korv..


Jag & Pilutta i våra fina likadana skinnjackor! :P


Marknaden.


Timsing med sockervadd.

Efter marknaden gick vi upp till Pernilla & grillade lite. Det var supergott som vanligt. Träffade på Roger (Min farbror) på marknaden, så vi bjöd med honom upp till Pernilla också. Träffas ju inte så ofta.. Madde kom också förbi med barnen en liten sväng.. Jag & Mamma åkte in till jobbet & hämtade hennes hemliga svarta sopsäckar. Sedan har jag och Pernilla bara umgåtts, tjötat skit och gjort massa saker som vi är så jäklans bra på! Haha.. (You know!) :P En supertrevlgi kväll med andra ord!

Nu blir det sängen. Ögonlocken faller snart ihop.. Är svintrött!

Godnatt. Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback