Aj Aj.

AAAAAAAAAAJJJJJJJJJJ vad ont det gör att få kramp i vaden! Fick det två gånger inatt och har nog aldrig haft kramp så länge.. det varade nog i 2 minuter typ. Och det går långsamt när man inte kan röra sig och har skitont.

Undra om det är något liknande som värkarna kommer att kännas sen när det är dags? Isåfall kommer det att göra sjukt ont! :/ Men efteråt kommer man ju knappt ihåg hur ont det gjorde. Det är ju just då. Och det räcker..

Jag har halvsovit lite tills nu. Kim åkte iväg redan tidigt. Trodde aldrig han skulle komma iväg i tid, eftersom vi jämt är typ senast i världen. Men det gjorde han. Jag har gömt ett påskägg i hans resväska. Hihi. De kommer han nog hitta ikväll. Eller imån bitti. En liten överraskning. ;)

Snart kommer Mamma, Julia, Pernilla & barnen och hämtar mig och vi ska ut på en liten utflykt. Det ska bli mysigt. Känns som det är fint väder ute, men jag har inte tittat ut än så jag är inte säker.. Solen sken innan iallafall. Ligger i sängen fortfarande.. ;P

Igår träffade jag Petra & Hugo. Jättemysigt. Var ca 2 veckor sedan jag träffade Petra & ännu längre sedan Hugo. Han har blivit så stor på bara så kort tid! Alltså inte stor stor utan äldre. Pratar jättefint och jättemycket nu. Sötnosen. Min Hugobus! :)

Vi var en sväng på a6. Jag köpte bara en foundation. Hittade massa fina saker som jag inte kan köpa nu. Tvärr. Det är något ivägen, så det passar inte riktigt. Haha. Petra hittade lite fina grejor på H&M.



Hugo målar.


En glad Hugobus.


Petra fick order om att måla en buss.


En trött Hugo myser i soffan.

Kommentarer
Postat av: ämäli

Kramperna på natten är inte o jämföra med värkarna när de sätter igång. För värkarna gör sjukt mkt ondare! Tyvärr.. Men wooow hela förlossningen är en sån sjuk upplevelse, även att de gör så förbannat jävla ont :) . Går inte beskriva i ord.

2010-04-02 @ 15:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback