Lite onödiga fakta.. ;)

I brist på annat att göra så snodde jag detta från Jessica på jeeessssica.blogg.se. ;)

Favoritfärg?
Svart & just nu härliga ljusa pastellfärger.

Vad skulle du aldrig nånsin ta på dig?
Sådana där harembyxor.. fast om ett tag så sitter man väl här i ett par sådana.. ;) haha.

Bästa känslan?
När man känner sig uppskattad och betydelsefull.

Värsta känslan?
Ôrättvisa.

Favoritblomma?
Lilja, Orkideé.

Älskar?
Kim, mina vänner & min familj!

Hatar?
Att inte ha mycket pengar. ;=

Favoritplagg?
Scarf (om de räknas som plagg (;)

Favoritdjur?
Hmm.. Tjocka söta hundvalpar!

Vad brukar din pojkvän kalla dig för?


Favoritaffär?
Gina tricot, H&M.

Schampo?
Naturelle Lingon & Smultron, VO5.

Hårprodukter?
Sen jag klippte mig kort har det blivit en del..m Hårspray  Schwarzkopf taft, Schwarzkopf got2b, Wella Volume & Hold. Wax Maria Nila creator extreme. Dust it. Matrix sleek.look smoothing system som jag fick av Sofie ;). m.m.
Sen används ju ganska ofta Plattång, VolymeMaster, Locktång o sådana där grejor..

Bästa sminket?
Loréal Paris Telescopic Mascara. Nouba Rouge. Maybelline DreamMatte Mousse Underlagskräm.

Är som lyckligast?
När allt flyter på, alla är friska och lyckliga. Och när jag får vara med Kim förstås, och mina älskade vänner! <3

Musik?
Allt möjligt. Brukar typ lyssna på samma låtar tills jag lyssnat sönder dem.. =)

Filmgenre?
Mest komedier, drama, romantiska Komedier. Fast thriller o rysare och sånt ser jag nog ganska mycket med.

Vilket parti röstade du på i förra valet?
Socialdemokraterna.

Fobi:
Typ inget. ibland spindlar och småkryp, men det är bara om de kryper på mig.

Drömjobb:
Antingen ägare av ett mysigt Café eller typ något inom administration.

Vad gör du om 10 år?
Är hemmafru, tar hand om våra 3 barn och en hund och lever hur gott som helst! haha.. I wish! =)


Tack för mig. Heeeeeeeeeeeeeej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback