Torsdag 30 September.

Vi började dagen med en dusch för mig medans Ellie satt i hoppgungan, och sedan bad för Ellie. Hon är så söt när hon badar! :) Och så blir hon så kramgo och varm och len och luktar så gott efteråt! :)








Sedan åkte vi in till stan och åt lunch med Sara & Emelie V på Kaffe Paus. Mycket smaskigt! Kollade in Emelies lägenhet på Torpa, va jättelängesen jag va där nu..

Sen åkte jag och Sara till Pernilla och Pernilla höll på att färga sitt hår och jag hade köpt färg till mig som jag hade i bilen, som hon hjälpte mig slänga i. Blev dock inte så rött som jag ville utan mest mörkbrunt, så nu ser jag nästan ut som vanliga gamla jag igen.. :) Lämnade min bil till Niclas också så han kunde kolla på den. Var visst en tändspole som behövde bytas, så en sådan ska jag åka och fixa imån!

Petra & Hugo kom en snabbsväng på lite kaffe, och sen följde jag med dem hem. Åt glass, tjötade och hade trevligt, lyssnade på Manboy & Gummibjörnen med Hugo typ 20 gånger, och sen kom Micke hem med mat som vi åt, tjötade lite till, sen tittade vi på Idol och sen åkte jag hem.

















OCH SÅ NÅGRA BILDER SOM "FLICKFOTOGRAFEN" HUGO TAGIT :) :











Kim kom hem vid 21.30 typ och då tog han Ellie så gav jag mig ut på en Powerwalk/Joggingrunda. Gud vad skönt det var att springa med musik på högsta volym i öronen. Har inte sprungit på typ ett år nu, men det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle va. Det var väldigt skönt faktiskt! Nackdelen var att jag fick världens huvudvärk efteråt, har inte haft huvudvärk sedan natten då Ellie bestämde sig för att komma ut. Men som tur är börjar den försvinna nu, så jag hoppas jag får sova.  Ska försöka komma ihåg att ta på mig min sportbh nästa gång också, va lite jobbigt att springa med vanlig bh utan byglar för tuttarna hölls inte riktigt på plats.. :) Alltid är de nåt..

Ellie ligger och sover i vår säng nu och Kim sover så nu ska jag krypa ner hos dem och mysa ner mig ordentligt!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Alex

Vilken söt bild när Hugo pussar Ellie! :)

2010-10-01 @ 02:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback