My Hair!

Jag är lite sugen på att klippa av mig håret kort igen. Fast jag har längtat så efter att det ska växa ut.. Kommer säkert ångra mig om jag gör de..

Har bokat tid hos Sofie den 30:e iallafall. Innan Jimmys 30-års fest. Då ska jag klippas & stylas. Får se om de blir någon stor förändring eller inte. Jag tror jag har bestämt mig för en frisyr jag vill ha. Men jag hinner nog ändra mig både en och två gånger... :P

Här har jag tittat på lite korta frisyrer:


Kanske ska låta håret va typ som de e nu..




Eller varför inte lockigt? Fast jag har haft permanentat flera gånger och det blir bara en stor risbuske av det! :S




Varför inte klippa lugg!? Fast jag ångrar mig varje gång jag gör det. Och då tänker jag att jag aldrig mer ska klippa lugg och att jag ska komma ihåg det nästa gång jag blir sugen på att göra det.. Men det var ju faktiskt ganska längesen nu som jag gjorde det.. :P




Jag ska nog inte ha blondt iallafall. Jag behöver inte ens fundera på det för det skulle aldrig gå! Mitt hår är som tuggumi efter alla blekningarna jag gjorde i somras. Men jag kanske inte hade passat i det iallafall?!


VAD TYCKER NI OM HELA DEN HÄR HÅRKARUSELLEN?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback