Trött.

Efter dopet  var det disk och städning. Som tur var hade vi många som hjälpte oss och mamma & svärmor & pilutta var mycket flitiga i köket! Hade aldrig orkat allt utan all hjälp! Tack!

Ändå var vi jättetrötta när vi kom hem. Kim och Ellie mös i sängen och jag fixade med massa disk och grejor och sen gjorde jag dem sällskap. Det var skönt att vila en stund. Jag kröp ihop tätt intill Ellie och så somnade jag så. Så mysigt var det!

Sen åkte vi till Taberg till Pernilla & Co och så hämtade vi mat på Nova. Kebabtallrik blev det och det var nåt djävulskt gott! Jag åt inte så mycket efter dopet, för det var så mycket annat hela tiden, så mat var mer än välkommet i min mage..

Sen åkte vi hem och har inte gjort så mycket. Ellie har precis somnat och jag ska försöka göra detsamma nu!

Imorgon blir en lång dag för så ska jag till Ullared med bästaste Petra! Det ska bli så roligt att shoppa lite. Har inte varit där "ensam" utan Ellie på hur länge som helst! Först var hon med i magen 2 gånger och sen har hon varit med magen 2 gånger.. haha.. Ska bli skönt att få gå i lugn och ro iallafall!

 Ellie ska jaga älg med mamma i Ekornahult! :) Älgjakten börjar ju imån! :)






Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vilket fint dop :)

Sötnos Ellie!

2010-10-11 @ 01:04:29
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback