Shoppinggalna folk!



Jag har försökt få tag på en sådan här kasse till Ellie med dragkedja. Kan vara bra att ha hennes saker i när man ska packa med sig mycket! Stor och bra! Men jag visste inte riktigt vart jag skulle leta..

Men igår fick jag denna av min snälla söta mamma. Hon hade köpt den i Ullared för bara 19:-. Billigt billigt. Hade även köpt våtservetter och snuttefiltar till mig som jag skickat med en beställning på!

By The Way så var hon i Ullared i Lördags, samma dag som Ullared slog försäljningsrekord på 24,6 MILJONER KRONOR! På en dag! 2 miljoner mer än förra rekordet. Förresten var hela helgen rekord! Hua! Inte konstigt hon tyckte det var mycket folk och att det var lååååååånga köer! Hon sa att de sista kommit in i varuhuset vid 16-tiden. De stängde 17.

Tur att man inte var där i Lördags iallfall! Men snart får det nog bli en liten tripp dit.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback