Så trött på en gång. För 1 minut sedan låg...

dsc04474 (MMS)

Så trött på en gång. För 1 minut sedan låg hon och jollrade och pratade och va hur pigg som helst, sen på en gång däckade hon mitt i allt. Munnen rörde sig fortfarande när ögonen stängdes. Haha. Vi har haft mysmorgon jag och Ellie. Kim är iväg och jobbar. (Vad annars?!) Väntar på att han ska komma hem så vi kan bära in den nya soffan. Om vi får lite bärhjälp då förstås. :) Resan till kalmar igår gick bra! Ellie va lite uttråkad sista 12 milen dit, men annars var det ok. På hemvägen sov hon mest. Inte så roligt för henne att sitta i bilstolen så många timmar.. Men jag får ju passa på att umgås med min karl när jag kan, även om det innebär att åka bil i 8 timmar. (Kim skulle såklart fixa två jobb innan vi kom iväg, och det var i bankeryd, åt helt fel håll!) Vi gjorde 2 McDonalds besök och några kisspauser och vi var hemma strax innan 02 inatt och då somnade vi typ direkt.. Härlig fredag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback