Onsdag 20/10-2010

Vilket datum vi har idag! :) 20101020 :)

Jag & Ellie har varit på Ikea idag med mamma & Jossan. Jossan ringde strax efter vi vaknat och frågade om vi ville följa med och det vill vi ju såklart! Gjorde oss iordning på 20 minuter. Inte illa! :) Fast ingen av oss köpte någonting på Ikea. (Jag va där både i söndags och måndags me..) Första gången typ som jag går igenom hela Ikea både uppe och nere utan att köpa en enda grej. Eller en kanelbulle och kaffe köpte jag. Eller mamma, hon betalade! :) 5 kr! Som hittat! :)


Min fina syster & Ellie.


Ser ni likheten? haha.. :)

Sen var vi på Citygross. Och sen åkte jag med ut till Ekornahult en sväng. Vi lagade middag och sen var jag och Julia ute och åkte fyrhjuling i regnet/snön och plockade lingonris till kransarna vi gör varje år. Det går ju åt endel! Två stora Ullaredskassar hann vi få ihop idag iallafall! Svinkallt var det också!





Kim hämtade oss vid sju eftersom jag inte hade med min bil och sen åkte han och Ellie iväg en sväng och jag fick lite egentid. Skulle igentligen sola, men hann inte det så får förslka hinna det till helgen. Måste bli lite brun tills nästa lördag! Jag var förbi Petra & Micke och sa hej och tjötade lite, sen åkte jag till Pernilla och så kollade vi på Greys Anatomy och gårdagens avsnitt av Desperate. Båda var väldigt bra denna veckan! :)

Sen åkte jag hem och har plockat lite och nattat Ellie och nu sk jag natta mig själv alldeles strax!

Imån ska vi på babysim. Det ska bli roligt att bada lite! :)

Puss & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback