Härliga Söndag!

Idag har jag inte mått bra alls. Dålig efter partykvällen igår, och förkyld på de.. O så en liten Ellie som också är förkyld och ganska gnällig. Som tur är har hon varit med Kim några timmar på dagen så jag fick sova. Det behövdes kan jag lova! :)

Sen ikväll har Adam varit här och vi har ätit taccos. Mums! Typ det enda jag ätit idag, jag va superhungrig!

Orkar inte berätta så mycket om igår idag. Men det var supertrevligt! Vi ölbowlade och käkade på Pipes of Scotland och så blev det en spontanutgång på de! För mig iallafall. Och hälften av gänget typ. Kim hämtade Ellie hos Micke och Petra och så åkte han hem med henne..

Det var samma gamla Harrys, samma folk, samma fulla idioter (:P) samma drinkar och typ samma musik som sist. Och lika roligt som det brukar. Och nattamat som vanligt. Bara att det gått ett år emellan. :) Och att jag har en liten söt plutta att ta hand om idag, så därför va det lite lugnare än förr.

Bilder kommer kanske imån. Om jag orkar. :)

Förresten så fyndade jag massa igår både på loppisen och på bytardagen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback