Fredag 8 Oktober.

Idag började vi dagen med att hälsa på Mia och Stefan (Ellies farmor & Farfar) i Taberg. De har varit i Usa i nästan 4 veckor och kom hem igår. De tyckte Ellie hade växt och blivit jättestor! :) Hon fick fina presenter från dem och många kramar och pussar av sin farmor! :)

Sedan åkte vi ut till Ekornahult. Hade bara tänkt stanna en liten sväng, för jag hade några grejor att lämna till mamma, men som vanligt blev det en lång sväng. Åkte inte hem förrän efter 22. :) Kim kom strax innan 21 och så käkade vi grillade revben med sallad och pommes och kollade på Idol.

Jag passade på att tvätta bilen är jag var där ute också. Mamma gick en sväng med Ellie under tiden. Tvättade den för att tag sedan, men Kim lånade den och skitade ner den som bara den, både invändigt och utvändigt, så jag fick snällt göra om det igen, annars hade det aldrig blivit gjort.. Ska sälja den nu, och köpa en större bil. Förhoppningsvis går det ganska snabbt att få den såld, men man vet ju aldrig.. Annonsen ska ut så fort som  möjligt iallafall!

Sedan hjälpte jag mamma lägga ut några annonser på blocket. Vi åt middag. Tjötade.

En vanlig trevlig dag i Ekornahult helt enkelt som avslutades med riktigt FREDAGSMYYYYYS! :)


Min pärla ska bort.. :S



Mamma & Ellie på en lerig promenad.


Hon sover så gott lilskruttan!


Ellie sover middag i babysittern.


Ojdå! :P


Mamma & Ellie.


Min stora tjej!


Så roligt att hon börjat "leka" lite mer!


Julia gör sin egna sallad. "Halv åtta hos mig" sa hon att det var! :)


Julia tyckte att denna hade passat perfekt i "Halv åtta hos mig"!


Ellie tittar på sitt favoritprogram --> Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback