Eller inte..

Idag kissade Ellie på mig. Och i sängen! Inte bara en gång, utan 3! Lilla skitungen! haha..

Brukar alltid byta blöjan i sängen på morgonen eftersom jag inte orkar springa upp med både henne och mig (får ju nästan skylla mig själv) ndirekt när hon vaknar. Eftersom hon har haft blöjan hela natten brukar den vara ganska full. Inte idag.. Så jag skulle snabbt på med en ny, men då hinner hon kissa innan. Jag flyttar henne och ska torka upp det, och då kissar hon en gång till där jag lagt henne.. Flyttar henne igen och lägger henne på den nya blöjan medans jag torkar upp. Tänker att nu har hon kissat två gånger, mycket  också, så då kan hon ju inte kissa en gång till. Men jo! Då sprattlar hon iväg från blöjan och så kissar hon en tredje gång!

Som att jag inte hade fullt upp med tvätt innan. Det är bara att bita i det sura äpplet och tvätta. Lakanet & hela bäddmadrassöverdraget.. Så det gör jag nu.

Att det ska vara så skönt att kissa i det fria!? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback