Bra kväll..

Kim kom hem från jobbet vid 18-tiden och tog då Ellie lite och sen åkte de till Taberg och så jag kunde få något gjort här hemma. Jag målade (näst sista gången) och sen skrev jag ut foton till mina fotoramar och så plockade jag lite med tvätt o disk o det vanliga typ och så åkte jag till Ica Maxi och handlade. Kom iväg ganska sent, men tänkte att jag skulel hinna hem till 21 så jag kunde se Greys. Tyvärr gjorde jag inte det så Pilutta fick spela in de idag. Jag hade nog hunnit precis precis om jag inte fått avstämning idag. Typiskt när man har bråttom. Och jag som bara skulle handla lite. Tyvärr blir de aldrig så när jag tänkt det. Särskilt inte när jag handlar hungrig. :)

När jag kom hem gjorde jag varma mackor till oss som vi åt framför tvn. Sen målade jag en sista gång. Ska bara skruva dit alla handtag och knoppar och sätta dit glasdörrarna på skåpet så är det färdigt. Bilder kanske kommer imorgon.

 Ellie är redan lite piggare, men näsan är täppt och rinnig fortfarande. Försöker få henne att sova, men det vill hon inte. Nu ligger hon i mitt knä och har kommit på att när hon spottar ut tutten så hamnar den perfekt på min axel så hon kan suga in den igen helt själv. Så det har hon gjort en stund nu. Plus att hon "pruttar" med munnen igen. Det låter så kul! Och hon tycker nog ockås att det är roligt. Ett roligt nytt spännande ljud. Haha.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback