Babysim, Lunch i Taberg, Ehult & Födelsedagsfirande av Hugo.



Babysimmet idag gick bra! Det var jätteroligt att bada tillsammans med Ellie Synd att Kim inte kunde vara med.. Det hade varit roligt. Som tur var så bajsade Ellie hemma på morgonen, så det behövde jag inte oroa mig över.. haha.. Men "lärarna" sa det att barnen har så mycket nytt att tänka på så de tänker inte riktigt på att de behöver bajsa just när de ska bada även om de skulle behöva det. Det hade bara hänt någon gång. Men pinsamt om det skulle hända för då måste ju hela bassängen saneras.. :)

Efter badet och lite mat däckade Ellie på golvet inne i omklädningsrummet. Trots bebisar som skrek och jollrade precis jämte henne så sov hon som en stock! Det var nog jobbigt att bada och simma!

Den 4:e gången på babysimmet ska hon dyka. Om man vill får man göra det. Men det måste vi ju testa! Hon älskar att bada och plaska och var den enda bebisen som plaskade idag. Hon skvätte fullt med vatten i hela ansiktet på både sig själv, mig och en annan bebis! Ingen badkruka hon inte!



Efter det gasade jag hem till Pernilla och blev bjuden på supersmaskig lunch! Ris & Korvstroganoff med äpplen. Dét var verkligen jättegott!

Sen åkte jag ut till mamma & lämnade några grejor till henne.


Julia spelade schack.









Och efter det hämtade jag Kim hemma och så åkte vi till familjen Stuchly för att ge Hugo en present. Han fyllde 3 år idag! Där var firandet i full gång, och vi blev bjudna på frallor och kaffe och sen tårta på det! 

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN HUGOBUS!!















Vi åkte hem strax innan åtta och då somnade Ellie igen som en stock! Och sov till typ 23.30. Jag hoppades på att ha sådan tur att hon bara vaknade, åt, och sen somnade om igen. Men inte. Hon är fortfarande vaken och jag försöker med allt möjligt för att göra henne trött. Det går sådär. Men nu ligger hon i mitt knä och ögonen är halvt stängda så jag hoppas de faller ihop snart så jag också kan sova..

Tur att jag har min lilla dator i sängen så jag har lite underhållning! :)

När vi kom hem innan så gick jag en rask promenad här i trakterna med musik i öronen på högsta volym (När jag inte hade Pilutta i luren). Det var riktigt skönt att röra på sig, men förbannat kallt ute.. Men det gjorde mig ännu tröttare än jag redan var. Jag blir alltid trött efter att ha varit i badhuset..

Sov gott kära vänner! *Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback