Äntligen sover hon igen. Men till och med ...

dsc04487 (MMS)

Äntligen sover hon igen. Men till och med i sömnen så gör hon pruttljud med munnen.. :) vi har haft en jobbig kväll igår och en jobbig natt. Ellie blev jätteförkyld igår bara sådär med hosta och en jätterinnig näsa. Hon ville inte sova alls igår utan gallskrek jättelänge. Då menar jag verkligen att hon gallskrek! Hela hon var helt knallröd och hon skakade och tårarna rann. Tror hon var övertrött också, för hon sov inte alls mycket på dagen igår.. Efter alla möjliga försök att trösta henne satte vi tillslut henne i bilbarnstolen och åkte iväg en sväng med bilen alla tre. Klockan var då nästan ett. Och gissa vad?! Efter en stund så somnade hon! Hon gnällde en liten stund typ i sömnen, men sen sov hon så fint. Fast hon har vaknat och gnällt många gånger inatt och bara velat ligga och tutta på mina bröst så jag känner mig helt öm och söndertuttad. Plus att jag inte riktigt vågat sova för jag har legat och lyssnat på Ellies snoriga snörvlande andning. Stackars min lilla tjej! Idag har vi iallafall använt näsdroppa och koksaltlösning, så nu är det bättre. Igår använde jag en snorsug på henne för att underlätta lite, men det bättre gjorde bara det hela värre! Måste skynda mig nu och äta när hon sover, har inte gjort det sen 17 igår.. Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback